loading...
بهترین بهترین ها باشگاه پادشاه و پرنسس
آخرین ارسال های انجمن
kingboy بازدید : 112 نظرات (1)

مرد بودن ساده نیست. اینکه بخواهید مرد غالب باشید سخت‌تر هم می‌شود.

آنها باحالند. اعتمادبه‌نفسی عالی دارند. طوری وارد اتاق می‌شوند که همه نگاه‌ها را به سمت خود می‌کشانند. وقتی حرف می‌زنند، بقیه فقط گوش می‌کنند. مردهای دیگر دوست دارند با آنها نشست و برخاست کنند. خانمها دوست دارند آنها را مال خود کنند. آنها مردهای غالب هستند.

مردان غالب چند خصوصیت خاص دارند. آنها رهبرانی مادرزادی هستند. رهبری می‌کنند، تامین می‌کنند و محافظت می‌کنند (از همسرشان، دوستانشان، هم‌تیمی‌هایشان و امثال آن).

دنیای همیشه در تغییر، فرصت‌های زیادی را در اختیار مرد غالب قرار می‌دهد. وقتی مردان دیگر تغییر را به چشم بحران می‌‌بینند، مرد غالب در عنصر طبیعی خود به سر می‌برد. او مداوم علت و معلول‌ها را می‌بیند و هر فرصت را به مزیتی برای خود تبدیل می‌کند. او عاشق برنده شدن است و خیلی خوب هم از پس آن برمی‌آید.

او نگران تصویر خود نیست—فقط می‌خواهد در بازی برنده شود، این بازی هر چه که باشد، و بقیه باید از او پیروی کنند. دیگران از سبک او، حرف زدنش و ظاهرش تقلید می‌کنند. مرد غالب هیچوقت از کسی تقلید نمی‌کند.

مرد غالب هیچ واهمه‌ای از جنگ ندارد. او بهترین رهبر روی زمین است.

 

اما کارهایی هم هست که مرد غالب هیچوقت انجام نمی‌دهد. در زیر به 10 خصوصیتی که نشان می‌دهد مرد غالب نیستید اشاره می‌کنیم:

kingboy بازدید : 118 نظرات (0)


چطور ‌یک لباس با رنگی مناسب که به ما بیاید را برای مهمانی انتخاب کنیم ؟
 
انتخاب‌ یک لباس شب کار ساده و راحتی نیست بلکه بستگی به ظاهر و فرم بدن شما دارد .اگر می‌خواهید در‌ یک مهمانی ، زیبا ، تک و شگفت انگیز باشید با ما همراه شوید ، تا توضیحات جالبی در رابطه با انتخاب رنگ و هم چنین ظاهرتان ارائه دهیم .

 

 

ادامه مطلب

kingboy بازدید : 141 نظرات (0)
۱- اگر از لحاظ وزنی مقایسه شود استخوان ۵ برابر مقاوم تر از استیل است.

۲- اگر انسان بوسیله ی جراحی طحال، معده، یک کلیه، یک ریه، ۷۵ درصد از کبد، ۸۰ درصد از روده ها و تقریباً تمانی اندام های لگنی خود را خارج کند باز هم زنده می ماند.
                                                                                     ادامه مطلب

 

kingboy بازدید : 173 نظرات (3)


برترین ها: بسیاری از متخصصان برای درمان افسردگی داروهایی را تجویز می‌كنند كه بیشتر این داروها برای گروه سنی بزرگسال تولید شده و عوارض جانبی به همراه دارند، از این رو برای مبتلایان به بیماری افسردگی كه در سنین نوجوانی یا پیری قرار دارند داروی مناسبی وجود ندارد كه حداقل عوارض را برای بیمار به همراه داشته باشد، به همین دلیل متخصصان طب مكمل و جایگزین برای درمان بیماری افسردگی در گروه‌های سنی نوجوان و سالمند شیوه‌های درمانی را توصیه می‌كنند كه كمترین عوارض و خطر را برای این گروه سنی به همراه داشته باشد. متخصصان طب مكمل و جایگزین به این دلیل كه هنوز تحقیق‌های جامعی روی داروهای ضدافسردگی برای گروه سنی نوجوان و سالمند صورت نگرفته، معتقدندبهتر است از این داروها برای درمان افسردگی استفاده نكرده و به تكنیك‌های دیگری چون شیوه‌های درمانی طب مكمل و جایگزین اشاره كرد.



ادامه مطلب

kingboy بازدید : 136 نظرات (0)


برترین ها:  ازدواج كار ساده‌ای نیست. شما از یك خانواده و او از خانواده‌ای متفاوت؛ شما در یك سن و او در سنی دیگر و مهم‌تر از همه این‌كه شما از یك جنس و او از جنسی دیگر است. این‌ها و هزار و یك عامل دیگر كافی هستند كه همه چیز طبق انتظار شما پیش نرود یا برای درست شدن بعضی مسائل، مجبور باشید روزها و ماه‌ها انرژی بگذارید و در آخر هم به نتیجه مورد انتظار‌تان نرسید. ایرادی ندارد! اصلا این یكی از موضوعاتی است كه قبل از ازدواج، باید به آن فكر كنید و برایش انرژی ذخیره كنید. به همین بهانه شما را با حرف‌ها و اتفاقاتی آشنا می‌كنیم كه اگر مراقب‌شان نباشید از شما و زندگی مشترك‌تان بیش از حد انرژی می‌گیرند.



ادامه مطلب

kingboy بازدید : 120 نظرات (1)


در اطراف‌مان زن و شوهرهای زیادی می‌بینیم كه بعد از چند سال زندگی مشترك، از آن شادابی روزهای اول برای‌شان هیچ چیز نمانده‌است و زندگي‌شان شده كسالت، روزمرگی، دلسردی. آن‌ها آنقدر به یك‌جا نشستن عادت كرده‌اند كه خوشی‌های زندگی را گم كرده‌اند. شكی نیست كه تغییرات در زندگی هر آدمی لازم است، زندگی مثل آب است، آب‌ها اگر جاری نباشند، می‌گندند، زندگی هم مثل آب باید جاری و در حال تغییر باشد تا تازه و زنده بماند. در طبیعت هم همه چیز مدام در حال تغییر است و زیبایی هستی هم به دليل همین در جریان بودن است. اصولا هر چیز را بخواهید در جایی نگه‌دارید شروع به گندیدن و فاسد شدن می‌كند. خود آدم‌ها هم اگر بخواهند از نظر درونی و روانی بدون تغییر بمانند و مدام مثل گذشته رفتار كنند، زندگی خوشایندی نخواهند داشت.



ادامه مطلب

kingboy بازدید : 198 نظرات (0)


1. ساگرد گرفتن برای هر چیز کوچکی


برترین ها: چرا خانمها هر اتفاق کوچکی در زندگی را به بهانه ای برای  گرفتن هدیه تبدیل میکنند. ما آقایان بعد از یک روز کاری عادی و  کاملا خسته با تصور فقط یک شام ساده به منزل میآییم. اما صحنه ای را که با آن مواجه میشویم ما را شوکه میکند. چه کار غلطی انجام دادهیم؟ آیا تولدش است؟ آیا تولد خودم است؟ نخیر، امروز سالگرد روزی است که برای اولین بار به یکدیگر نگاه کردیم. خانمهای عزیز لطفا دست بردارید. ما همینکه توانستیم روزهای قرارمان را به یاد داشته باشیم کلی هنر کرده ایم. 




ادامه مطلب

kingboy بازدید : 137 نظرات (1)

برای کاهش استرس و مقابله آ‌ن حتما از استرس هایتان با اطرافیان صحبت کنید. 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ مبارزه با استرس از مهم ترین کارهایی است که موجب می شود از گذران عمر بهره ببرید.

1- از استرس هایتان حرف بزنید
با یک فرد صبور و رازدار و یک دوست واقعی مشکلات خود را بازگو کنید تا وزن آنها را کم کنید، علاوه بر آن معمولا وقتی سفره دلتان راجلوی کسی بازمی کنید، او هم از مشکلاتش با شما حرف می زند و متوجه می شوید که در این دنیا، تنها شما نیستید که مشکل دارید و این یعنی آرامش.


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 120 نظرات (0)

اساسا همه افراد، حتی اگر بسیار هم با یکدیگر همراه باشند، می‌توانند از نکات کوچکی که برای بهتر کردن روابط وجود دارند، استفاده کنند کسانی که در روابط خود مشکل دارند، ممکن است پیش از بهبودبخشی، به برخی تغییرات جدی نیاز داشته باشند.
افرادی که خوب رابطه برقرار می‌کنند، همیشه با استفاده از تغییراتی جزئی می‌توانند ارتباطشان را با دیگران بهتر کنند. از سوی دیگر، این مسائل کوچک است که جمع شده و کیفیت و صفات این رابطه را تعیین می‌کنند. بنابراین، حتی اگر رابطه شما را نمی‌توان به‌عنوان نمونه‌ای کاملا مناسب توصیف کرد، انجام نکات ریز لیست شده در این مطلب یا نکاتی از این دست که ممکن است بتوان آنها را از حاشیه بیرون آورد و از سیم به زر تبدیل کرد را عادت خود سازید.
حال به توضیح و تفسیر آنها می‌پردازیم تا پس از آن بتوانید چگونگی به‌کارگیری این نکات را بیاموزید.



ادامه مطلب

kingboy بازدید : 114 نظرات (0)

با اين مردان ازدواج نكنيد!!


اگر از زنان بپرسید حاضرند با مردی که دچار ضعف اعتماد به نفس است ازدواج کنند یا نه، مطمئنا جواب آنها منفی خواهد بود، اما دقیقا این همان کاری است که بسیاری از زنان انجام می دهند.


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 157 نظرات (0)

واسطه ها در ازدواج ، درست يا نادرست؟



گروه كثیری از جوانان هستند كه از نظر اجتماعی و اقتصادی آمادگی لازم برای ازدواج و تشكیل خانواده را دارند، اما به دلیل آن كه همسر دلخواه خود را در میان نزدیكان، دوستان، اقوام، همكاران و... پیدا نكرده اند، ازدواجشان به تاخیر افتاده است


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 146 نظرات (0)

داشتن یک انتخاب درست که منجر به زندگی سعادتمندانه می شود، نیاز به دقت و توجه بسیار زیاد دارد. اگر در مرحله ازدواج هستید و می خواهید بهترین توصیه های روانشناسان درباره انتخاب درست را بشنوید، نگاهی به این مطلب بیندازید که به طور خلاصه، تمام نیازهای اطلاعاتی شما را برطرف می کند.


ادامه مطلب

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 343
  • کل نظرات : 137
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 135
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 1,625
  • بازدید کلی : 65,155