loading...
بهترین بهترین ها باشگاه پادشاه و پرنسس
آخرین ارسال های انجمن
kingboy بازدید : 114 نظرات (0)

  مدیر اداره حقوق بشر پلیس دوبی از افزایش خانه‌های فساد و فحشا و قاچاق دختران به دوبی خبرداد. به گزارش ایرانیان شاد سرهنگ محمد المر مدیر اداره حقوق بشر پلیس دوبی در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد که اداره حقوق بشر پلیس دوبی از افزایش خانه‌های فساد و فحشا در دوبی نگران است و مکان‌های [...]

 

 

kingboy بازدید : 116 نظرات (0)

امروز می خواهیم در مورد گرفتن پورتره هایی صحبت کنیم که کمی خارج از چارچوب هستند. پورتره هایی که در آنها تمام قوانین و اصول عکاسی رعایت شده بسیار جالب و جذاب هستند، اما پورتره هایی که در آنها قوانین را شکسته شده است از جذابیت ویژه ای برخوردارند.

می خواهیم نگاهی به راه های موجود برای شکستن قوانین و گرفتن پورتره های برجسته و گیرا و اضافه کردن کمی حالت غیر مترقبه به عکاسی پورتره خواهیم انداخت. امروز ۱۰ نکته در مورد گرفتن پورتره های خارج از چارچوب را با شما در میان خواهیم گذاشت، ۱۰ نکته دیگر را در آینده با شما به اشترک خواهیم گذاست.

۱٫ دید یا پرسپکتیو خود را تغییر دهید

برای گرفتن بیشتر پورتره ها، دوربین هم سطح و یا نزدیک سطحی که چشم سوژه هست قرار می گیرد. در حالی که این حالت یک صحنه معمول برای گرفتن پورتره است، تغییر دادن کامل زاویه ای که از آن عکس برداری می کنید باعث می شود یک پورتره خارق العاده که باعث شگفتی بیننده شود داشته باشید.

از نمای بالا از سوژه خود عکس برداری کنید و یا روی زمین بخوابید و از پایین عکس بگیرید.
ادامه مطلب
kingboy بازدید : 128 نظرات (1)

 

 

یک کافه رستوران زنجیره ای به خاطر استفاده ابزاری و استخدام دخترهای زیبارو خوش اندام به عنوان پیشخدمت توسط وزارت کار انگلستان مورد بازجویی قرار گرفت.

 


kingboy بازدید : 132 نظرات (0)

شاید باورتان نشود ولی دور و بر خودمان خانواده هایی هستند که حاضرند به جای فرستادن فرزندان شان در فصل تابستان به یک کلاس زبان انگلیسی در نزدیکی محل سکونت خود، هفته ای یک و نیم تا دو میلیون تومان هزینه کنند و طی دوره های دو، سه ماهه آنها را به خارج از کشور بفرستند! 

با نزدیک شدن به فصل تابستان و تعطیلات تابستانی، فعالیت موسساتی که کمپ های این چنینی برگزار می کنند به شدت زیاد شده و اگر روزنامه ها و سایت ها را نگاهی بیندازید تبلیغاتی از این دست را زیاد مشاهده می کنید: «کمپ تابستانی آموزش زبان انگلیسی در خارج از کشور»، «برگزاری دوره های زبان تابستانی در کشورهای استرالیا، نیوزیلند، کانادا، انگلستان و سنگاپور برای دو گوره بزرگسالان بالای 18 سال و کودکان از 7 تا 17 سال و...». 


گزارش امروز نگاهی دارد به جزییات برگزاری این کمپ ها و خانواده های مرفه ای که چنین هزینه هایی را برای چشم و هم چشمی انجام می دهند.



ادامه مطلب

kingboy بازدید : 135 نظرات (0)





تهیه کننده و نویسنده این مطلب آقا مجید گل یا همون سرج خودمون





سلام اینجافیس‌بوک است،مواظب همسرتان باشید. ایافیس بوک عامل طلاق وبی بندو باری جامعه هست؟
به نقل از روزنامه دیلی میل؛ بنیان گذار و مالک بخش عمده ای از سهام شبکه اجتماعی "فیس بوک"، روز شنبه، متاهل شد، و این درحالی است که این شبکه اجتماعی در حال حاضر عامل یک سوم از طلاق‌ها می‌باشد.

طبق نتایج یک تحقیق از فرم‌های طلاق، دعوا و اختلاف زوج‌ها پیرامون رفتار همسران‌شان در فیس بوک به شدت در حال افزایش است. در این تحقیق گفته شده که ارسال تصاویر نامناسب به جنس مخالف، مهم‌ترین عامل شکایت از همسر می‌باشد.

در بررسی پنج هزار دادخواست طلاق سال گذشته در انگلیس بیش از 33 درصد عامل طلاق‌ها فیس بوک بوده است. با توجه به آمار سال 2009، در سال گذشته این آمار 20 درصد افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی موسسه حقوقی طلاق آنلاین انگلیس، "مارک کینان" می‌گوید: "اگر کسی بخواهد با جنس مخالف رابطه مخفیانه برقرار کند، فیس بوک راحت‌ترین مکان برای انجام این کار می‌باشد".

ورود مخفیانه به رستوران‌ها، قرار دادن تصاویر نامناسب و وضعیت آپدیت، از جمله مواردی می‌باشند که به عنوان شاهد و مدرکی برای طلاق مورد استفاده قرار می‌گیرند.

طبق اعلام وکلای خانواده "آکادمی آمریکا"، 80 درصد از وکلای طلاق گفته اند: "تعداد موارد مرتبط با شبکه اجتماعی فیس بوک، افزایش یافته است".

"ترایستمن" از وکلای خانواده، می گوید: "60 درصد از پرونده‌های طلاق وی، کاملا به فیس بوک مرتبط می‌شده است".

کارشناسان معتقدند که ارتباط با جنس مخالف در فیس بوک سریع‌تر و فقط با چند کلیک صورت می‌گیرد. حتی زمانی که رابطه مخفیانه از حالت آنلاین خارج می‌شود، فیس بوک سهوا باعث ایجاد بدبینی همسر می‌شود.

من فکر می کنم این امارطلاق واین اوضاع بدونابسامان جامعه هم فیس بوک هست هم این ماهواره متاسفانه یک خانواده با مهمانش پای ماهواره سریال نگاه میکنه و همزمان در زیر تبلیغات نوشته میشه بزرگ کردن الت وباسن و...این یعنی زدودن غیرت وعفت از محیط خانواده."امروز فیس بوک امارمخاطب در ایران فقط مال ارتباط برقرار کردن نامشروع دختر وپسر است" واقعا عجیب است که طرح الیزابت در سازمان سیا با چه ابزاری صورت میگیرد.
"حالا اینها به کنارغولNSAبکنار"حالابیشتراشناشویدبا اینترنت.
حالا شبکه ها ومرورگرها که عامل وابزارسیاست مداران وNSAهست نباید اندیشید؟البته فعلا در این مطلب کاری با شبکه فارسی وان ومن وتو گوگوش نداریم اما جالبه بدانید "NSAوسایر شبکه ها بیشتر برای ما هدف دارنددراین جنگ نرم که ما هستیم وکاربران اینترنت خوب است کلیپ پایین را دانلود کنند وببینند چه طراحی ها برای ما کردندوما بدون اندیشه وفکرازکنارشان می گذریم.لطفا کلیپ پایین را دانلود کنیدونظرتان را بدهید."SERJ".


[video=googlevideo]abbasi.flv - 8.7 Mb[/video]

kingboy بازدید : 121 نظرات (0)

لامپ چوبی یک مبتکر ژاپنی در نگاه اول بیشتر به یک تکه چوب شباهت دارد که به شکل حباب لامپ طراحی شده است، اما با روشن کردن کلید برق، یک تکه چوب مشتعل می‌شود.لامپ چوبی تلفیقی از هنر صنایع دستی سنتی ژاپن و فناوری مدرن است.

لامپ چوبی مشتعل ، طراحی جالب و دیدنی یک ژاپنی ! + عکس

«ریوسوکه فوکوسادا» طراح ژاپنی با استفاده از تکنیک قدیمی موسوم به Rokuro موفق به طراحی و ساخت لامپ چوبی شده است.

یک لایه بسیار نازک چوب به شکل حباب لامپ تراش داده شده و درون آن تعدادی لامپ LED قرار گرفته است. 

با روشن کردن کلید برق، نور از درون لایه نازک چوب به صورت درخشان خارج می‌شود و بیننده تصور می‌کند که چوب در حال سوختن است.

تنها یک نمونه دست ساز از لامپ چوبی ساخته شده است که در مسابقات طراحی کیوتو به عنوان طرح برگزیده انتخاب شده است و احتمالا به زودی به مرحله تولید تجاری می رسد.

kingboy بازدید : 103 نظرات (1)

 

پیشنهاد بی شرمانه یک دختر ایرانی را در ورقه امتحانی اش بخوانید:
 

استاد سلام
استاد ما مامانم میره کلفتی
استاد من شما رو خیلی دوست دارم
استاد خیلی خوشتیپی  استاد یه 10 بده
استاد ما خونمون شمیرانه بیا تهران در خدمتیم
این شماره 09122.....   بوس بوس
 

تصویر این نامه رو ببینید!!!!!!در ادامه مطلب

kingboy بازدید : 74 نظرات (1)

مقام معظم رهبری در پیامی به مجلس نهم
 
«وحدت» در مجلس و «پرهیز از چالش های ناموجه» با سایر قوا نشانه مجلس موفق است

مقام معظم رهبری در پیامی به مجلس نهم، وحدت و انسجام ملی در مجلس و همکاری صمیمی با قوای دیگر و پرهیز از چالش های ناموجه را از جمله شاخص ها و نشانه های یک مجلس موفق اعلام کردند.

13910223000400 PhotoA مقام معظم رهبری در پیامی به مجلس نهم

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در اولین جلسه علنی مجلس نهم که از صبح امروز یکشنبه برگزار شد، پیام ‌حضرت‌ آیت‌الله‌ خامنه‌ای‌ رهبر معظم‌ انقلاب‌ اسلامی‌ به این مجلس را قرائت کرد.

متن‌ این‌ پیام‌ ‌به این‌ شرح‌ است‌:



ادامه مطلب

kingboy بازدید : 122 نظرات (0)

www.parsnaz.ir - عکس هایی از مسابقه دردناک مرگ در کشورهای اروپایی

با شروع سرما در پاییز آینده دوره ی جدید مبارزه ی سگ ها نیز آغاز می شود.دیدگاه افراد مختلف در مورد این مسابقه متفاوت است اما جدا از خشونت زیادی که در این برنامه وجود دارد خیلی ها به آن به چشم یک تفریح نگاه می کنند!!


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 92 نظرات (0)

www.parsnaz.ir

اما آمار کاربران آن لاین بازیهای کامپیوتری چیز دیگری را نشان می دهد. در نظر سنجی اخیرکه شرکت دوریتوس که به بهانه برگزاری سری مسابقات بازیهای کامپیوتری درشهرهای مهم جهان (از جمله تهران) صورت گرفته، ۵۰ درصد مردان و ۴۹ درصد زنان اشاره کرده اند بازیهای کامپیوتری آن لاین بخشی از وقت آزاد هفتگی آنها را می گیرد و به این ترتیب زنان درعرصه بازیهای آن لاین پابه پای مردان فعالیت دارند.اما از این عده مردان ۲۲ درصد و زنان ۲۳ درصد وقت آزادشان را به این کار اختصاص داده اند وبرخی از زنان به قدری نسبت به بازی اعتیاد داشته اند که آن را حتی به خرید کردن هم ترجیح می دهند!

در بخش دیگری این نظر سنجی مشخص شده مردان بیشتر حس رقابت را انگیزه اصلی برای بازی  و گاهی اعتیاد به بازی عنوان کرده اند در حالیکه زنان بازیهای کامپیوتری را ابزاری خوب برای فرار از استرس روزانه می دانند و به همین خاطر بیشتر بازیهایی را انتخاب می کنند که عنصری از اجتماع و یا فعالیت مغزی در آن دخیل باشد .بازیهای سایت فیس بوک به این علت طرفداران بیشتری بین زنان دارد اما مردان بیشتر بازیهای جنگی آن لاین ویا اول شخص را ترجیح می دهند.

همچنین در این بررسی میدانی در بیش از چهل شهر دنیا مشخص شده اعتیاد به بازیهای کامپیوتری یکی از دلایل اصلی جدایی زوجها در ۱۵ درصد از طلاقها بوده و یکی از طرفین در این گونه طلاقها عنوان می کند از لحاظ اهمیت در زندگی برای نفر مقابل پس از بازی کامپیوتری در رتبه دوم قرار می گرفته  !

البته فیس بوک برای برخی از این کاربران معتاد مهمترین سایت برای بازی و حضور در شبکه اجتماعی  به حساب می آمده و به این خاطر رد پای فیس بوک را در یکی از هر ۵ طلاق می توان دید. برخی از پزشکان به این شیوه زندگی “تنهایی درعین کنارهم بودن” لقب داده اند.

kingboy بازدید : 119 نظرات (0)

جاناتان وودز" در "ام اس ان بی سی" نوشت: عاشقان سگ در ایران با مصوبه ای از سوی نمایندگان مجلس مواجه شده اند كه در پی آن، از حضور سگ در اماكن عمومی ممنوعیت به عمل می آید.


"ام اس ان ب سی" همچنین تصاویری از سگ ها، صاحبان آن ها و یك سازمان خیریه برای نگهداری حیوانات بی خانمان، منتشر كرده كه به همراه توضیحات آن در پی می آید:
www.parsnaz.ir | سایت تفریحی پارس ناز

ادامه مطلب

kingboy بازدید : 105 نظرات (0)

 مادر ترزا اولين زن مقدس بريتانيايي است که از سال 1970 تا کنون شناخته شده است ، اين زن يک راهبه موفق بود که با نام "مادر ترزا" در ميان مردم شناخته شد . او اهل منچستر است و بنا به تاييد مقامات واتيکان زندگي خود را صرف تشريع دين مسيحيت کرده و به همين دليل به مقام قداست رسيده است.



عکس = ادامه مطلب

kingboy بازدید : 90 نظرات (0)

ماریا جوهانسون” نام زنی است که هفته گذشته بدون بالاپوش در خیابانهای نیویورک قدم میزد. او انگیزه اش را از انجام این کار یادآوری قانونی اعلام کرد که در سال ۱۹۹۲ به تصویب رسید و طبق آن زنان در مورد لباس پوشیدن با مردان دارای حقوق مساوی هستند و هرجا مردان بتوانند لباس را از تن در بیاورند زنان هم اجازه دارند لباس به تن نکنند.


ادامه مطلب


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 343
  • کل نظرات : 137
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 132
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 1,622
  • بازدید کلی : 65,152