loading...
بهترین بهترین ها باشگاه پادشاه و پرنسس
آخرین ارسال های انجمن
kingboy بازدید : 115 نظرات (0)

با اين مردان ازدواج نكنيد!!


اگر از زنان بپرسید حاضرند با مردی که دچار ضعف اعتماد به نفس است ازدواج کنند یا نه، مطمئنا جواب آنها منفی خواهد بود، اما دقیقا این همان کاری است که بسیاری از زنان انجام می دهند.


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 157 نظرات (0)

واسطه ها در ازدواج ، درست يا نادرست؟



گروه كثیری از جوانان هستند كه از نظر اجتماعی و اقتصادی آمادگی لازم برای ازدواج و تشكیل خانواده را دارند، اما به دلیل آن كه همسر دلخواه خود را در میان نزدیكان، دوستان، اقوام، همكاران و... پیدا نكرده اند، ازدواجشان به تاخیر افتاده است


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 164 نظرات (0)

12 عادت خوب در زندگي روزمره


- فکر و ذهن خود را بر راه حل ها متمرکز کنید، نه بر مسایل و مشکلات

اگر در زندگی مشکلی پیش بیاید، برای اکثر افراد، طبیعی است که فکر و ذهنشان را بر آن مساله و مشکل و اینکه چقدر ناخوشایند است، متمرکز کنند. معمولا در این مواقع، می پرسید چگونه این مساله و مشکل برای شما اتفاق افتاده و چرا؟ و اصلا چرا این قدر بدشانس هستید؟ و ... شما در مساله خود غرق می شوید و این وضعیت و موقعیت را مانند یک فیلم ویدیویی بارها از ذهن خود می گذرانید.


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 100 نظرات (0)

اعتقادات و باورهاي عاميانه مردم ايران در مورد بچه!


- بچه که به دنيا مى آيد پس از شستشو يک تکه چلوار را چاک زده بتن او مى پوشانند. اين لباس راپيراهن قيامت مى نامند و بايد يک شب و يک روز يه تنش باشد. سپس بچه را در قنداق سفيد مى پيچند و در ننو مى خوابانند. ننوى او را روى تنور آويزان مى کنند و در آن قدرى برنج مى ريزند که بعد به گدا مى دهند.


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 83 نظرات (0)


گاهی اوقات هنگامی که ما احساس می کنیم شغلمان بدترین شغل دنیاست، لحظات آشفته و بدی را می گذرانیم.  این نسبتاً طبیعی است که در مواقع بحرانی فشار شغلی افزایش پیدا می کند، اما با وجود این اگر شما شغل مناسبی ندارید حداقل باید شاد و راضی باشید برای این که مجبور نیستید شغل هایی که بدترین شغل های تاریخ به حساب می آیند و به آنها می خواهیم اشاره کنیم، انجام دهید


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 168 نظرات (0)

تونل عشق، جايي كه  آرزوي زوج‌هاي جوان را برآورده مي‌‌‌كند!! + عكس


کشورهای مختلفی دارای مناطق دیدنی زیبایی هستند که از جمله آن می توان به تاج محل در هند یا مکان های دیدنی پاریس اشاره کرد اما کشور اوکراین دارای رمانتیک و زیبا ترین محل به نام «تونل عشق» است.


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 104 نظرات (0)

بازسازي كشتي نوح! + تصاوير


سه برادر میلیاردر، كشتی نوح را به ابعاد 22×137 متر در هنگ كنگ البته به سبك امروزی بازسازی كردند.

نكته جالب توجه در مورد این كشتی، ساخت تمام 67 جفت گونه حیوان و جانوری در این كشتی با استفاده از فایبرگلاس است.


عکس + ادامه مطلب

kingboy بازدید : 103 نظرات (0)

۱۰ نكته مهم براي افزايش سرعت، كارآيي و طول عمر گوشي هاي موبايل

 

 

 

سخت افزار گوشی های موبایل بسیار ظریف و حساس است و در صورت عدم توجه به آن ها به سادگی خراب می شوند و مشکل پیدا می کنند و باعث می شود که قسمت نرم افزاری گوشی هم مشکل پیدا کند.


ادامه مطلب

kingboy بازدید : 81 نظرات (0)


عكسي كه جايزه گرفت: دعواي گرسنه ها سر غذا !



کودکان گرسنه مشغول نزاع بر


سر دریافت غذا در مقابل یک مرکز


توزیع غذا در پورتوپرنس مرکز


هاییتی





پس بریمو روزی هزاران بار خدارو شکر کنیم که جای اینا نیستیم بابا تا کی ؟ تا کجا ؟چقدر ناشکری ؟بیاین از داشته هامون استفاده کنیم و واسه داشته و نداشته هامون خدارو شکر کنیم چون اگه خدا چیزیو بهمون نداده مطمئنا به صلاح ما نبوده

یا حق

التماس دعا

kingboy بازدید : 124 نظرات (0)

پيامد‌هاي ازدواج زنان ايراني با افغان‌ها
زنان از هر گونه ازدواج غيرقانوني با اتباع بيگانه خودداري كنند چرا كه نه شناسنامه‌اي براي فرزندان آنها صادر مي‌شود و نه مي‌توان از مبادي قانوني از حقوق آنها دفاع كرد. يكي از معضلات فعلي در اين حوزه فرزندان بلاتكليف رها شده اند كه نتيجه ازدواج‌هاي غيرقانوني است و موارد زيادي وجود دارد كه مشخص نيست پدر اين كودكان در كجا هستند و اين كودكان بدون هيچ سندي بلاتكليف رها شده‌اند

ادامه مطلب

 

kingboy بازدید : 121 نظرات (0)

لامپ چوبی یک مبتکر ژاپنی در نگاه اول بیشتر به یک تکه چوب شباهت دارد که به شکل حباب لامپ طراحی شده است، اما با روشن کردن کلید برق، یک تکه چوب مشتعل می‌شود.لامپ چوبی تلفیقی از هنر صنایع دستی سنتی ژاپن و فناوری مدرن است.

لامپ چوبی مشتعل ، طراحی جالب و دیدنی یک ژاپنی ! + عکس

«ریوسوکه فوکوسادا» طراح ژاپنی با استفاده از تکنیک قدیمی موسوم به Rokuro موفق به طراحی و ساخت لامپ چوبی شده است.

یک لایه بسیار نازک چوب به شکل حباب لامپ تراش داده شده و درون آن تعدادی لامپ LED قرار گرفته است. 

با روشن کردن کلید برق، نور از درون لایه نازک چوب به صورت درخشان خارج می‌شود و بیننده تصور می‌کند که چوب در حال سوختن است.

تنها یک نمونه دست ساز از لامپ چوبی ساخته شده است که در مسابقات طراحی کیوتو به عنوان طرح برگزیده انتخاب شده است و احتمالا به زودی به مرحله تولید تجاری می رسد.

kingboy بازدید : 171 نظرات (0)

 اوباما به نقل از راشاتودی گزارش داد، والدین دختربچه‌ای 4 ساله که وی را به مرکز مراقبت از کودکان در تگزاس سپرده بودند، اکنون دخترشان را معتاد به داروهای مخدر روان گردان یافته‌اند.

کریستینا و دیوید هریسون والدین راشل هریسون هستند که حق سرپرستی آنها بعد از مثبت بودن آزمایش اعتیاد به مواد مخدر کریستینا، به حالت تعلیق در آمد و راشل با هدف قرار نگرفتن در معرض مواد مخدر، به مرکز مراقبت‌های کودکان سپرده شد.

دختری 4 ساله در تگزاس که معتاد شد !+عکس www.taknaz.ir
 



ادامه مطلب

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 343
  • کل نظرات : 137
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 90
  • باردید دیروز : 95
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 218
  • بازدید ماه : 198
  • بازدید سال : 1,708
  • بازدید کلی : 65,238